Szkolenia

Dojrzałe przywództwo

Dojrzałe przywództwo

  • Skuteczne narzędzia menedżerskie
  • Dojrzała komunikacja menedżerska
  • Stawianie i egzekwowanie zadań
  • Budowanie motywacji i zaangażowania pracowników
  • Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikiem
  • Sztuka delegowania – narzędzia, techniki, dobre praktyki
  • Orientacja na rezultaty – metody pracy i komunikacji
  • Budowanie zwycięskich zespołów
  • Zarządzanie zmianą w zespole

Skuteczni w działaniu

Skuteczni w działaniu

  • Efektywna komunikacja w zespole
  • Współpraca w zespole
  • Efektywność własna – zarządzanie sobą w czasie
  • Oswoić stres – 4 filary zarządzania energią
  • Otwarci na zmiany – przekonania, narzędzia, techniki
  • Grupowe rozwiązywanie problemów
  • Od trudnych sytuacji do trwałych relacji – konstruktywny konflikt

Projektywni

Projektywni

  • Zarządzanie projektami – moda czy konieczność
  • Kalejdoskop projektowy – przegląd narzędzi do wykorzystania od już
  • Budowanie zespołu projektowego i rola lidera zespołu projektowego
  • Ja w zespole projektowym – wyzwania, zadania, odpowiedzialności realizatora w projekcie
  • Sztuka zarządzania zespołem projektowym
  • Moderacja i facylitacja w zespole eksperckim w projekcie
  • Efektywna komunikacja w projekcie – narzędzia, rutyny i dobre praktyki
  • Budowanie organizacji projektowej w firmie – szanse i wyzwania

Sztuka sprzedaży

Sztuka sprzedaży

  • Efektywna komunikacja z klientem
  • SPINowa metoda sprzedaży wartości rozwiązań
  • Przygotowanie i prezentowanie koncepcji rozwiązań ofertowych
  • Spotkanie handlowe krok po kroku – dobre praktyki sprzedażowe
  • Sztuka negocjacji
  • Zarządzanie celem sprzedażowym – rynek, priotytety, czas
  • Obsługa klienta w sytuacjach trudnych
  • Prowadzenie szkoleń wewnętrznych i prezentacji u klienta

Doradzamy

trophy Coaching menedżerski

To cykl spotkań z menedżerem w celu wykorzystania w pełni potencjału menedżera i asysta w procesie skłaniającym do wypracowania i wdrożenia rozwiązań. To inspirujący czas dla maksymalizacji potencjału, zarówno zawodowego jak i osobistego menedżera. Pracujemy w metodyce ericsonowskiej – której fundamentem jest poszukiwanie rozwiązań w danej sytuacji i zaplanowanie oraz zmotywowanie do wdrożenia danej zmiany Sesje mogą być realizowane w 4 obszarach:
  • Praca w naturalnym środowisku menedżera
  • Asysta podczas typowych wydarzeń w pracy kierownika
  • Reagowanie na realne problemy w zarządzaniu danego zespołu
  • Zadania wdrożeniowe skupione na rozwoju kompetencji kierowniczych

sell Programy dla handlowców

Od ponad 14 lat pomagamy w tworzeniu modeli sprzedaży na rynku motoryzacyjnym i finansowym. Kręci to nas, bo wiemy, jak bardzo zmieniają się preferencje zakupowe Klientów i jak ważne jest, by dopasowywać nawyki sprzedażowe do zmieniającego się Klienta. Modele sprzedaży budujemy na podstawie dwóch źródeł:
  • Zebranych i wypracowanych dobrych praktyk handlowych
  • Realizacji i wniosków badań Customer Experience
Handlowiec zrozumie handlowca, dlatego specjalizujemy się w budowaniu ścieżek rozwoju handlowców od onboardingu po zakończenie kariery na danym stanowisku. Programy rozwojowe zawsze integrujemy z innymi, obowiązującymi w Firmie, np. ścieżką kariery czy ścieżką talentów.
Budowanie kompletnych procesów rozwoju Handlowców z uwzględnieniem różnych form wsparcia.

manage_accounts Wdrażanie zmian

Zdarza się, że podczas kolejnego spotkania mówicie – „kiedyś już o tym rozmawialiśmy, ale nic z tym nie zrobiliśmy”? Co zrobić, by zmiana została wdrożona i stała się trwałą? Chętnie w tym pomożemy.
  • Definiujemy interesariuszy zmiany i uczymy ich nowych ról
  • Opracowujemy plany komunikacji zmiany
  • Prowadzimy warsztaty grupowe i spotkania indywidualne budujące świadomość zmiany oraz szkolenia uczące nowych umiejętności w zmianie
  • Przygotowujemy i publikujemy manuale i standardy pracy w środowisku zmiany.
  • Uczymy jak współdziałać w strukturach macierzowych organizacji: funkcyjnej i projektowej.
  • Wydajemy broszury w formie papierowej i on-line, które ułatwiają zrozumienie zmiany

construction Budowanie kultury projektowej

W ramach zakresu takiego projektu możemy:
  • Jasno zdefiniować proces zarządzania projektami, który uwzględnia zadania i odpowiedzialności oraz ścieżki postępowania w procesie i sposób raportowania kolejnych kroków. W przypadku istniejącego procesu – przeprowadzić audyt z rekomendacjami zmian.
  • Zaprojektować i wdrożyć organizację projektową, która jest dopasowana do specyfiki pracy Firmy, tak by móc uwalniać potencjał ludzki poprzez mechanizmy proceduralne i sposoby postępowania. Na tym etapie rozumienie ról, odpowiedzialności oraz właściwie przypisywane zadania są kluczowe.
  • Wdrożyć narzędzia do pracy w zespołach interdyscyplinarnych. Jednolity sposób prowadzenia projektów, wystandaryzowany sposób raportowania oraz dostarczania informacji i trafne wykorzystanie tych narzędzi przez osoby zaangażowane w proces.
  • Rozwinąć kompetencje miękkie. Budowanie i rozwój kompetencji miękkich osób zaangażowanych w projektach, na każdym szczeblu organizacji.
  • Realizacja projektów to wyzwanie dla firm działających w strukturze funkcyjnej, zwanej często ”silosową”. Obecny rynek wymaga zwinnego podejścia do inicjatyw biznesowych w różnych obszarach firmy, w „poprzek” silosów.
  • Chcąc pomóc w realizacji innowacyjnych, złożonych inicjatyw doradzamy, jak zorganizować pracę w strukturze macierzowej, tak by efektywnie organizować zespoły ekspertów do realizacji unikatowych przedsięwzięć. Wyzwania pracy w takiej strukturze dotykają każdego stanowiska funkcyjnego, dlatego szkolenia dedykujemy różnym grupom docelowym, zarówno dla kierowników projektów, dla kierowników działów czy realizatorów w projektach, po to, by stworzony ekosystem sprzyjał takiej metodzie pracy.
  • Metodyka zarządzania projektami wyznacza sposób postępowania z inicjatywami projektowymi, ale kultura projektowa zwiększa jakość dostarczanych rozwiązań i jakość współpracy oraz komunikacji w projektach

Nasi klienci

ALL boards
Tauron
Wago
Pepco
Ireks
Dek Optica
Keim
Neuca
Walkative
Fortaco
Molecure
Ruszaj z nami!